miercuri, 14 noiembrie 2007

Care campanie ? Care alegeri ? Care referendum ?

Ok - ok - fui vijelios ieri. Dupa cum lacrimam ieri pe blog, nu prea ai ce sa scrii despre campanie. Asa ca am luat masuri radicale :), respectiv m-am dus in centru sa vad care e atmosfera pe la partide.

Buuun. Aleatoriu am nimerit prima la PNG - da mama varza am fost - m-ar rotit ca prostu juma de ora prin Lipscani ca sa gasesc strada Blanari - tare ca in sfarsit cand am gasit sediul mi-am dat seama ca trecusem prin fata lui la 10 metrii pe alta straduta. In sfarsit, tare si inauntru - intreb la intrare unde pot gasi niste exemple de materiale de campanie. Raspunsul, ca sa urc pe scari la 4. Frumusel o iau eu in sus, da numa` pan la 3 si juma ca acolo unii care zugraveau ma anunta ca n-am cum sa urc si mai sus pen ca intrarea e blocata. Cobor la 3 sa iau liftul, apas vartos pe butonul liftului, apas, apas, il zaresc prin usa cum trece niznai in sus si in jos da numa la 3 nu oprea, asa ca ma scobor din nou la parter de unde in sfarsit pot sa ma introduc in lift. Sus la 4 nimeresc intr-un birou - oamenii foarte amabili da nu prea intelegeau ce vreau de la sufletelu lor - in sfarsit se dumiresc, ma trimit la 5, urc, nimeresc in alta camera aiurea, iar explicatii, iar indreptare spre alta camera - uffff - si in sfarsit ajung la locul unde cineva incearca sa rezolve problema mea. Incearca, pentru ca de reusit nu poate pen ca materialele tocma ce au plecat neasteptandu-ma - oricum promite ca mi le trimite pe net.

Urmatorul popas, PNTCD la Rosetti, aici nu mai a fost nevoie de toata fataiala de mai sus, m-am blocat deja la intrare unde la cererea mea de exemple de materiale de campanie mi-a promis ca se ocupa un tip - tot pe net - imi zic ca oricum e mai bine asa, decat sa le car aiurea.

O iau inspre sediul PD langa Lido - sau cel putin asa credeam eu ca e - si se pare ca nu prea e - usile blocate fiind si o lista cu audiente afisate pe perete - asa ca traista in spinare si mergere mai departe.

Ajung la PIN - aici atmosfera cam suprarealista - cu tot felul de manechine cu adversari poilitici, bine realizati, ca eram sa dau buna ziua la unu. Dau peste o secretara si un tip - in rest liniste si pace si manechine - le spun oful, imi multumesc si din nou promisiune de transmitere pe mail.

Paca, paca parasesc centrul si ajung in dragutul meu de cartier unde ma duc la filiala PNL - aici din nou uitaturi ciudate la mine - oricum, ca peste tot foarte amabili - le explic chestiunea ca sunt de la europeana.ro si am dori sa facem o comparatie intre materialele de campanie si as dori ce considera mai reprerzentativ. Imi ia cartea de vizita, se apuca omu si asterne pe hartie ce am zis, si promisiune ca va inainta cererea "mai departe" :))))

Bineinteles ca acu, la 24 de ore dupa, nu am primit nimic de la nimeni pe mail. Da` si eu idiot - credeam ca suntem in campanie - credeam ca o sa gasesc sedii de partide zumzaind, afise, brosuri, oameni care sa traga de tine sa votezi cu ei etc. etc. etc. blablabla

Si ca sa nu zic ca am mers degeaba si aiurea ieri afara din birou - la final m-am intalnit cu un fost coleg de banca - a clasei stati linistiti ca nu am lucrat la banci :) - acu taximetrist. Asa ca din vorba in vorba cu el, l-am luat la intrebari despre alegerile europene. Omu recunoaste fair ca habar n-are nici cel putin un singur candidat de la vreun partid. Ca nu se duce la vot, da, la referendum a fost, ca acolo isi formase o opinie, da aici nu are cum sa se duca. Cand il intreb daca la referendum se duce, imi repeta ca deja s-a dus :) ! Cand ii spun ca e altu, trebuie sa ii explic si intr-adevar incepe parca sa-si aduca aminte ceva :) Il intreb cam cat la suta din clienti deschid subiectul despre europarlamentare - sti ca in taxi de obicei te pui pe taclale -, raspunsul veni 0%, a stai, are o cunostinta care lucreaza la primarie, si ala zicea ca e cu organizarea ceva :)))

ASA CA STATI LINISTITI VOI SONDACI CARE NE DATI CIFRE FANTASMAGONICE CU PREZENTA LA VOT SI VEZI DOAMNE INTERESUL ALEGATORILOR PENTRU REFERENDUM SAU ALEGERI !!!

Ce este mai grav, ca mi-a explicat foarte clar si sincer ca pentru el toate partidele si toti politicienii sunt o apa si-un pamant. Un zgomot in care nu are incredere, de care sincer ar dori sa nu mai auda, si la fel ca el cred cam toti pe care ii cunoaste. GRAV !

Un comentariu:

Dan Nita spunea...

Presupun ca e inutil sa va spun ca si la 48 de ore tot nu am primit nimic.

Ce prostie ! Adica eu vreau materiale de campanie si ei nu le trimit in secunda 2 - pai de ce mai sunt materiale de campanie ?