luni, 5 noiembrie 2007

Cum sunt promovati candidatii pentru Parlamentul European pe site-urile partidelor

Dupa cum spuneam in postul anterior, in domeniul alegerilor europene imi pare ca partidele traiesc in Miserupia de sus. Dar poate ca am eu prea multe pretentii, asa ca hai sa mai arunc o privire si sa vad cum se intereseaza partidele de cei 4 milioane de internauti romani. Asa ca incep sa deschid paginile oficiale ale lor si sa vad cum sunt prezentati candidatii:

www.pnl.ro - hm, prima chestie cand deschid site-ul - imi apare linie orizontala jos, deci pentru a vedea toata pagina trebuie sa trag bara de jos inspre dreapta multisor - Alo ! Nu stiti ca e enervant asa ceva ? Grafica parca e facuta de mine :) Credeam ca aveti resurse mai multe :) Exista un link catre lista candidatilor, sunt pusi unul sub altul, fara CV, fara linkuri catre paginile personale etc - Slab ! Ca sa nu zic de celelalte doua linkuri "europene" - una se deschide intr-un pdf cu platforma liberala pentru PE - sincer, nu o luati la goana daca sunteti putin interesat de un lucru si va apare pleasca pdf ? iar al doilea link duce catre un tabel din care la o citire rapida nu intelegi nimic si nu ramai nimic - Deci, revin, SUPER SLAB !

www.pd.ro - ok, aici se vede ca e mai lucrat la grafica - macar e mai vesel. Buun, elementul central este o poza cu "lansarea candidatilor PD la PE" in centru, normal si complet moral, tronand Basescu aplaudand. Ma uit in jur da nu vad nici un link catre candidati, apas pe poza - blabla - trag mai in jos pagina si aici ii vad insirati - la fel ca la la pnl, fara cv-uri, fara linkuri catre paginile personale. Deci slab naspa da` fara o parte din greselile de la pnl.ro

www.psd.ro - aici din nou un site frumos facut ca design. Ohoho, ia uite, link catre un blog de discutii, ditamai bannerul cu candidatii care face legatura cu un site dedicat acestora - http://tufacioferta.psd.ro - aici sunt cv-uri + ce vrea psd-ul - Bravo Bravo - nu ca la baietii de mai sus. Ma reintorc pe psd.ro, vad ca mai jos dau discursurile candidatiilor. BUN !

www.prm.org.ro - prima chestie naspa - nu au prm.ro - bine, aici pot fi si motive obiective asa ca nu-i chiar bai. Buun, poza mare cu Vadim si mesajele sale, da candidatii nu-s in prima fereastra a paginii. Hahahaha, si eu care am inceput sa trag bara in jos ca sa vad unde sunt pozitionati in ferestrele de mai jos ! Nicaieri :))) Asa ca ies de pe el neafland chiar NIMIC !!

www.rmdsz.eu - adicatelea UDMR - Domne chiar arata frumos + informatii despre alegeri, despre candidati. BUN, CE MAI !

http://pld.info.ro - Ca si in cazul PRM, este aiurea ca nu au pld.ro + ca in cazul acesta chiar am dat destul de greu de ei. Prima data am intrat pe un site - www.platformaliberala.ro - care mi-a dat impresia ca el este cel oficial, si ca mine cred ca se inselau 80% dintre cei care cautau site-ul lor. Ori, cum aici nu era nimic despre europarlamentare, probabil ca ar fi abandonat alte cautari. Revenind pe cel adevarat... STOP - stai mai, pe ce site sunt eu ? Asta pare doar site-ul lui Stolojan, numai despre el in sus si in jos. Numele paginii mi-l afiseaza ca fiind "Partidul Liberal Democrat", numai ca in stanga imi scriu "Site-ul de campanie Theodor Stolojan" :))) Ok, NU MAI INTELEG NIMIC SI RENUNT LA CAUTAREA ADEVARATULUI SITE PLD ! :))) daca o exista :)))))

www.pntcd.ro - Ok, grafica aerisita si vad ca au atat in prima fereastra linkuri catre problematica de campanie, ba jos au si spot - sunt multimedia baietii :))) - Aaaa, si tocma ce ii laudam, din doua clickuri AM RENUNTAT SA MAI GASESC LISTA CU CANDIDATII - nu au link direct spre asa ceva, iar bara de jos imi arata ca as putea sa deschid cel putin 9 ferestre pana sa ajung la asa ceva asa ca by by

www.png.ro - Design frumos. Este poza cu Gigi Becali pe un sfert de fereastra da are scuza ca e unul dintre candidati. Aaa, si uite o chestie chiar misto, un "Atentie - png-cd este la pagina 5 din buletinele de vot". In plus vad ca imediat, din prima fereastra dai de toate elementele de campanie - candidati, platforma. E OK.

partidulverde.ro - Prima ce-mi sare in ochi este prea mult verdele. Bine, bine, o fi el "partidul verde" da acuma nici exagerari obositoare pentru ochi. Sti cum e internautul, a intrat pe pagina si daca il enerveaza ceva zboara de acolo in 3 secunde. Hm, alta chestie, toata pagina e plina de programul electoral pentru PE insa DE CANDIDATI NU DAU PE NICAIERI. Si sincer nu am timp de cautari acerbe, asa ca by by si voua.

www.nip.ro - Din start aceeasi chestia cu pierderea pin.ro. Mama, mama da dupa aia, ce grafica naspa, inghesuite unele in altele cuvintele din butoane si text, pfff, iti da o totala senzatie de ameteala. Noroc ca in prima fereastra pe centru sus este exact lista cu candidati. Adica numa lista vad eu, fara informatii despre ei. Hahahahaha !!! Acuma vad, au un link catre site-ul tinerii PIN - care e frumos aerisit, prezentare candidati etc. Tare, pai bine mai,DACA ATI PUTUT FACE PE UNUL OK DE CE NU L-ATI FACUT PE CEL OFICIAL ASA ? Credeti ca 50% din cei care intra pe cel oficial mai cauta pe celalalt ??

www.partidulconservator.ro - Ooo, bravo. Nu numai design frumos dar ditamai bannerul din prima fereastra te indruma spre site-ul de campanie unde nu numai ca ai candidati + program CI SI O CHESTIE CARE NU AM VAZUT-O LA CEILALTI - LA FIECARE CANDIDATI BUTON DE "CONTACTEAZA" - BRAVO

Partida Romilor Pro-Europa - Recunosc astia-s cei mai tari - NU AU SITE SAU EU NU-L GASESC ORICAT MA STRADUIESC ! Asa ca sarim repejor peste ei :)

www.pasro.ro - Ok, site simplut si rosu, da` mai oameni buni unde sunt informatiile despre campanie ? Unde sunt candidatii ? Habar n-am si nu stau acu juma de ora sa caut.

www.tokes.ro - Site, desi fara mari chitibusii de design, cu informatie multa axata doar pe campanie + usor de citit - bine, are avantajul ca e doar el in joc si astfel se putea centra doar pe o chestie. UITE O CHESTIE INTERESANTA, ARE SI IN ENGLEZA SITE-UL ! Bravo !

Un comentariu:

Anonim spunea...

ZILELE TRECUTE AM GASIT IN CUTIA DE POSTA UN PLIC DE LA ORG.RMDSZ CONTINUTUL ERA O SCISOARE IN LIMBA MAGHIARA.NU INTELEG PENTRU CE AM PRIMIT ACEASTA SCRISOARE INTRU-CAT NU SUNT DE ETNIE MAGHIARA,NU AM NUME MAGHIAR SI NU AM INTELES NIMIC.PACAT DE PLIC,TIMBRU SI TAXE POSTALE.ATAT TIMP CAT ACEASTA TARA SE NUMESTE ROMANIA,FIECARE CETATEAN ARE DATORIA DE A CUNOASTE SI A VORBI LIMBA ROMANA.ACASA POATE VORBI IN LIMBA MATERNA,DAR NU MI SE PARE NORMAL CA LA STIRI SA APARA OAMENI CE NU POT LEGA DOUA CUVINTE IN LB.ROMANA.
UN CETATEAN REVOLTAT AL ACESTEI TARI.