marți, 6 noiembrie 2007

Mama ce plictiseala de emisiune !

Imi vine sa strig ca in povestea cu "Hainele cele noi ale imparatului": "Imparatul este gol!". Cum stau si dau din gura candidatii pentru europarlamentare despre castravetele ca este din familia curcubitaceelor...

Dar ce s-a intamplat. Am aterizat - vai mie - pe TVR :))) Stiu ca am facut o greseala dar de, vroiam sa vad principala emisiune electorala pe programul public de televiziune.

M-am uitat la emisiunea de la 20 si 15 de marti - 6.11.2007 - axata pe europarlamentare. PLICTICOASA ! PLICTICOASA ! FARA SENS ! Chiar ma intreb cati oare s-au uitat pana la sfarsit - eu, cat pe aci sa adorm. Pe bune.

In sfarsit, poate ca aveam prea multe asteptari, fiind obisnuit cu emisiunea de la Realitatea TV care este mult mai vivace si care are un avantaj exceptional: vezi cam ce stiu concret candidatii iar cei care se ascund in spatele blabla-ului sunt dati in vileag. Astfel, in emisiunea de pe TVR, cand se punea o intrebare candidatilor raspunde oricare, cel care habar-nare ori tace chitic si nu iese in evidenta ori le baga cu vorbe goale de n-ai aer. La Realitatea TV intrebarea fiind adresata unui candidat si lasandu-i-se numai 30 de secunde sa raspunda concret a aratat lacunele grave pe care le au aproape toti.

Asa ca in spatelor unor haine imaginare din fire de vorbe goale stau imbracati pe scaunele platoului si o dau inainte de-mi vine sa-mi iau campii ca ma uit ca prostul la emisiune, ca astia sunt candidatii pe care i-au ales partidele ca sa ne reprezinte afara, ca asta e televiziunea publica.

Mama ce bla bla - imparati fara haine toti - de la candidati la TVR. Chiar nu inteleg, cand intri la TVR te prostesti ? Cum se face ca atunci cand ajungi la alta televiziune sti sa faci emisiuni interesante ?

3 comentarii:

Dan Nita spunea...

Stateam si citeam postul acu si ma gandesc ca poate nu am fost prea explicit, asa ca revin cu un PS.

Una la mana, tineti cont ca pe mine chiar ma interesa subiectul si totusi era sa adorm.

Exemplu de blabla: la un moment dat se pune o intrebare si vine raspunsul lui Stolojan: "Eu am fost in SUA si sper ca si in Romania sa se ajunga la fel la blablabla" si tot asa - logoree care sa sune "Domne ce destept e asta" cand de fapt nu raspunde concret la intrebare.

Dan Nita spunea...

Si acum imi dau seama ca cel mai mult m-a enervat aerul doct cu care vorbea toate platitudinile - si stati linistiti, nu numai el ci si ceilalti.

Anonim spunea...

Este exact modelul de kk al scolii romanesti. Daca nu sti sa raspunzi la o intrebare te apuci si turui ce sti din alte chestii si profu te trece