luni, 26 noiembrie 2007

Uninominalul patrician si tinerii

Sa o iau in ordine.

Trebuie sa remarc ceva aseara la iesirea la declaratii a presedintelui. Aceasta a spus: "peste 80% din romani doresc uninominalul majoritar" - hm, NU - peste 80% dintre cei care au votat doreau "uninominalul" - putea in intrebare sa fie "Doriti uninominalul patrician" sau "plebeian" sau "particular" sau oricum, tot 80% iesea, pentru ca toti votau pentru uninominal si credeau ca asta probabil este denumirea "stiintifica". Este ca si cum ai fi in troleibuz si ai intreba "Troleibuzul acesta merge la Universitate ?", nu intrebi daca merge la "Universitatea Bucuresti" pentru ca toti stiu ce inseamna statia "Universitate".

OK - a doua - sunt foarte de zamagit de campanie in general dar am si cateva puncte care m-au scos din sarite. Bineinteles printre primele se numara faptul ca nu numai ca cei care votau habar n-aveau ce voteaza dar cei care erau candidati habar n-aveau nimic despre problematica europeana. Rusinos. Insa un alt punct, nu stiu daca l-ati observat, a fost reprezentat de LIPSA DE NOUTATE ADUSA DE TINERI. I-ati vazut ? La fel de demagogi, acelasi discurs fad, aceeasi bataie de apa in piua etc. etc. etc. Asta este noua generatie a partidelor ? Aceasta este viitorul politic ? Sa inteleg ca nu se va schimba nimic nici peste 10 ani ?

In rest, dupa cum probabil ati vazut, am comentat acu doua zile cam ce cred eu ca o sa se intample si de ce, iar eu zic ca le-am cam ginit - fiar, pe mine de ce nu ma invita la TV :)))))) PC m-a surprins - dar poate trebuia sa imi atraga aici deplasarea la Galati unde pe toate gardurile era numai PC si PSD.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Pe langa faptul ca unii nu stiau pentru ce sa voteze si de ce si cum... Altii nu dadeau explicatii... dadeau din umeri...mai erau si unii care votau de doua ori :D Dar asta e... nu ne plangem daca nu luam masuri, nu? ;) Sa traiti...cum vrei voi :)